Just another WordPress.com site

Tσι πεθεράς το δράμα (αληθινή ιστορία)

O φίλος μου ο Γκαλονάς ήθελε να προκάμει
την πεθερά ντου με ιό τσι γρίππης να ξεκάνει.

Εστειλε μια γειτόνισσα απού χε γρίπη νέα
στσι πεθεράς του επίσκεψη να κάνει και βεγγέρα.

Την άλλη μέρα έστειλε μιαν άλλη με τη γρίπη
που να την πιάσει ο ιός να την ξεκάνει ντίπι.

Την άλλη μέρα έστειλε άρρωστο ένα δερβίση.
Χήρος μουρντάρης, χήρα αυτή, σίγουρα θα κολλήσει.

Σε δυο-τρεις μέρες του μηνά "άχι, ρήγος με πιάνει
δέκατα φαίνεται περνώ δε βγαίνω στο σεργιάνι".

Και είπε τζη ο Γκαλονάς "να κάτσεις μες το σπίτι
θαρρώ γροικώ και σέρνεται για τσι χηράδες γρίπη".

Κάνει χαρές ο Γκαλονάς δε λέει ανθρώπου πράμα
τσι Νεχταρίας έκρυψε τσι πεθεράς το δράμα.

Καλεί μας και μασέ κερνά για μια κρυφή χαρά ντου
δε μασέ λέει ίντα κανε τσι δόλιας πεθεράς του.

Ο Γκαλονάς εκάτεχε πως σε ευπαθή ομάδα
αφού ήτανε η πεθερά, δε βγάνει τη βδομάδα.

Χήρα με πρόβλημα καρδιάς, χοντρή ωσά ντο βούι
σίγουρα η γρίπη τω χοιρώ την στέλνει στο κιβούρι.

Παίζει τη λύρα ο Γκαλονάς κι έχει χαρά μεγάλη
κάσα στου Παπαδόπετρου έψαξε να τη βάλει.

Δεν υπολόγισε καλά πως πήγαν τα κοπέλια
να δούνε τη γιαγιά ντονε κι επά αρχινούν τα γέλια.

Πάει η Nατάσα στσι γιαγιάς, πάει και το Γιωργάκι
κι αφού τη βρήκαν άρρωστη κάτσαν ως το βραδάκι.

Kάτσαν, τη βοηθήσανε, κάναν την ανθρωπιά τους.
Δέκατα πέρασε η γιαγιά, πουν δυό φορές μαμά τους.

Tα ορμηνεύει η γιαγιά να μην ανησυχήσουν
τσι μάνας τους και στον μπαμπά καθόλου μη μιλήσουν.

Nα μη σας τα πολυλογώ κολλήσανε τη γρίπη
κι όπως το καταλάβετε την πήγανε στο σπίτι.

Πέφτουνε ούλοι τους ταβλί κι ο πυρετός κεντίζει
να σου και φτάνει η πεθερά για να τσι κανακίζει.

H πεθερά ντου πήγαινε στο σπίτι νοσοκόμα
και μια απού ναι πλιά ζεστά, θα κάτσει το χειμώνα.

Aπούχει χήρα πεθερά πρέπει να την παντρέψει
ογρήγορα γιατί αλλιώς θα τονέ καταστρέψει.

 

6 Σχόλια

  1. Niko

    Από τα γέλια τα πολλά κόντεψα να πλαντάξωκι οσά να κουζουλάθηκα θαρρούσαν οι απ\’ έξωΤο πάθημα του σύντεκνου εγώ δε θα το έχωτη πεθερά μου εγώ μπλιό κοντά μου δε την έχω! Ας ειν καλά ο πεθερός απού την επαλεύγειαυτήνα και τη κόρη της χαλάλι του να έχει…

    Δεκέμβριος 4, 2009 στο 9:49 μμ

  2. KRITI

    Στου Γκαλονά το πάθημα πολύ έχω γελάσεικαι τη δικιά μου πεθερά χαίρομαι που χω χάσει.

    Δεκέμβριος 4, 2009 στο 9:59 μμ

  3. yannidakis

    ρε παιδια;πεθανα στα γελια!κορυφαιο. Καληνωρίσματα :[

    Δεκέμβριος 4, 2009 στο 10:10 μμ

  4. .

    χιχιχιχιχι! Εγώ επρεπε να το διαβάσω δυο-τρεις φορές για τις άγνωστες λέξεις :ΡΡΡΠεθερά φτου φτου φτου και ματαφτου δεν έχω κι αν αποκτήσω Κ.άααααααααααποια στιγμή και μου βγει: "οφουυυ τι Κ.ακό πάθαμε" λέω να σας την στειλω μια βδομαδούλανα μου την "στρώσετε", χεχεχε!Εβαλα σε πλοίο τσι γραμμής παιδιά την πεθερά μου,στην Κ.ρήτη αυτή σας έστειλα αντί την λεβεντιά μου!Εκεί στα γλέντια, τσοι τσικουδιές ντίρλα κάμετέ τηνκαι με Κ.αμία μπαλοθιά τυχαία ξεκαμετέ την, :ΡΡΡΡΡΡ ζζζζζζζζζζζζζμουτς!

    Δεκέμβριος 7, 2009 στο 1:45 μμ

  5. ΕΙΡΗΝΗ

    Απου καθεται καλακαι πιο καλα γυρευει,ο διαολος του κωλου τουκουκια του μαγειρευειΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!

    Δεκέμβριος 8, 2009 στο 10:18 πμ

  6. Maria

    ηντα εξετελεψατε μωρε στη πεθερα….. ολοκληρες ριμες….καλη σου μερα !!!!!!!!!!

    Δεκέμβριος 8, 2009 στο 2:02 μμ

Σχολιάστε

