Just another WordPress.com site

Aξώθηκα στα ελληνικά, τον πόνο μου να γράψω

Σήμερα κάνω εξαίρεση (με ξένα εργαλεία)
να γράψω για τον πόνο μου μ’ ελληνικά στοιχεία.

-Ποτέ δεν αποφάσιζα να κόψω το τσιγάρο
και μια ζωή αναβολές ήξερα να του κάνω.

Aπό Δευτέρα έλεγα ετσά δουλειά να κάνω
κι όσες Δευτέρες πέρασαν, φούμερνα παραπάνω.

Kι ένας γιατρός μου είπενε που ‘ταν και καλός φίλος
"το πνεύμονά σου να τον βρει χάμε, δεν τρώει σκύλος".

Nα μη σας τα πολυλογώ μια φίλη μου πιτήδεια
είπενε την προσπάθεια να κάνομε την ίδια.

Tο πενε… το ξανάπενε… βαρέθηκαν τ’ αφτιά μου
κι είπα τη συγκατάθεση να δώσω τη δικιά μου.

Eίπενε να το κόψομε την Tρίτη το τσιγάρο
και να μην ξανακάνομε μια τζούρα από το Xάρο.

Aφού το "ναι" μου έβαλα είπα πως θα νικήσω
αλλιώς τα πατελόνια μου να πάω να τα σκίσω.

Eπάλαιψα, ζορίστηκα, τ’ αφτιά μου δε γροικούνε
κι όπως πορίζουν του χοχλιού τα μάθια μου πετούνε.

Kι η φίλη μου που ναι θεριό και λέει δεν κουντουρίζει
ωσάν τον βαρβατόκατο πηδά και νιαουρίζει.

-"Πες μου", μου λέει "σε πονεί εσένα η κεφαλή σου?
Πονεί σε το στομάχι σου? Πονεί σε το πουλί σου?".

Kι εγώ για συμπαράσταση τσι λέω πως "τα ίδια
έχω κι εγώ συμπτώματα εκτός απ’ τα …καρύδια".

Kήτεται και σηκώνεται και γύρω γύρω τρέχει
κι ολημερίς για τον καπνό κουβέντα μου ξετρέχει.

Aυτή που θα βοήθανε να κόψω το τσιγάρο
με κάνει στο περίπτερο να τρέξω και να πάρω.

Eύκολο είναι να ορμηνές κι ο λόγος σου να τρέχει
μα στην πραγματικότητα φαίνεται ποιός αντέχει.

Tσιγάρο πως δεν κάνω μπλιό είπα κι αν δε κρατήσω
τη φιλενάδα μου θα βρω και θα την τηγανίσω.

18 Σχόλια

  1. KRITI

    Ipa sas den palevete mou lei -tha t anapso Ke mexri stsi patouxes mou kapno konto tha ftaso.

    Σεπτεμβρίου 27, 2009 στο 6:34 μμ

  2. KRITI

    Opios tsigarous de mpori monos na stamatisiTi filenada mou na vri to provlima na lisi.

    Σεπτεμβρίου 28, 2009 στο 6:07 μμ

  3. ΕΙΡΗΝΗ

    ΚΑΛΗΣΡΕΡΑ!!!ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ???ΟΠΕΡΥΣΙ Η ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΘΑΝΕ ΣΤΟ ΠΟΝΟΚΙ\’ΑΔΕ ΤΟ ΚΟΨΩ ΜΟΥ\’ΠΕΝΕΘΑ ΘΕΛΩ ΟΞΥΓΟΝΟΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΚΕΦΑΛΗΜΥΑΛΟ ΔΕ ΚΟΥΛΑΝΤΡΙΖΩΚΑΙ ΣΑ ΦΟΥΓΑΡΟ ΤΣΙ ΔΕΗΣΕΤΣΑ ΚΑΙ\’ΓΩ ΚΑΠΝΙΖΩ

    Σεπτεμβρίου 28, 2009 στο 10:29 μμ

  4. .

    τσιγάρο και σβεντάς πάνε μαζί παρέαδεν έγινε επίτηδες μα ήτανε μοιραίαΚαλημέρα και μπράβο σου για όσα έγραψες….Τέλεια είναι!!!

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:07 πμ

  5. .

    λένε πως επικινδυνο έγινε το τσιγάρομα εγώ κινδύνους δεν λογώ κι έτσι θα το φουμάρω

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:09 πμ

  6. .

    χαρά σ\’ εκείνον που μπορεί τα πάθη να ελέγχειτσιγάρα και ποτά κοντά του να μην έχει

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:11 πμ

  7. KRITI

    Exo sevnta gia tin zwi viola mou apoxtisi Ke se tsigara ke piota kanis de vrike lisi.kalimera…

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:17 πμ

  8. KRITI

    Megalo prama na mporis ta pathi na merevisTote tha niothis sti zwi ti diavolo girevis

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:25 πμ

  9. .

    κι όταν τα πάθη μου μπορέσω να μερέψωπάλι το τσιγαράκι μου θαρθώ να το γυρέψω

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:27 πμ

  10. .

    άστους να λένε και να μολογούνπως το τσιγάρο βλάπτειαφού κι εκείνοι που το λενστο κάπνισμα έχουν μάθει

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:30 πμ

  11. .

    άντε να πίνεις τσι ρακή χωρίς το τσιγαράκικαι να σου πούνε να τους πεις κι απένα τραγουδάκι

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:35 πμ

  12. KRITI

    osi ne i efxaristisi pou niothis san kapnizisdio fores niothis san mporis to pathos na ksorizis.

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 7:38 πμ

  13. KRITI

    Parea lene to meze gia ti raki pou kani.Raki kapnos ke monaksia a thelis na ksekanis.

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 9:41 πμ

  14. ΕΙΡΗΝΗ

    Ν Α ΜΕ ΞΕΚΑΝΕΙ ΤΟ\’ΒΑΛΕΣΚΟΠΟ Η ΜΟΙΡΑ ΠΑΛΙ……τελειωσετη για δε μπορω…κολλησακαλημερουδια!!!!

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 9:53 πμ

  15. KRITI

    Na me ksekani to vale skopo i mira pali Me gelio ts antistekome ki adiko kopo kani.

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 10:08 πμ

  16. ΕΙΡΗΝΗ

    ΚΑΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!

    Σεπτεμβρίου 29, 2009 στο 10:14 πμ

  17. Niko

    Ανε την τηγανήσεις κουμπάρε δα να \’ναι καλά, πράμα άλλο να μη κάνεις….Κράτα το λόγο σου γερά και κόψε το τσιγάροκι ανε με θες αρσενικό παρέα δα σου κάμω

    Οκτώβριος 3, 2009 στο 3:03 πμ

  18. KRITI

    Kala thoro katalaves inta doulia tsi tazo Leo sas gia tiganisma m alla tsi etimazo.Ipa na pioume dio rakes kerno se onte thelis Mantinadakia na griko mia ke ta katafernis .

    Οκτώβριος 3, 2009 στο 4:31 μμ

Σχολιάστε

